Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 20.04.2024, 02:19
Відділ освіти 
Сихівського району 
управління освіти 
департаменту гуманітарної політики 
Львівської міської ради
Для перегляду НОВИН - клацніть в меню пункт "Новини"
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть роботу РВО
Всього відповідей: 90
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Освiта дiтей з ООП

Розвиток освіти дітей з особливими потребами
у Сихівському районі

            


Кроки педагогічного колективу СЗШ № 95 до інклюзивної школи

  Участь:
          ·      програма "Інтеграція дітей з особливими потребами" Всеукраїнського Фонду "Крок за кроком";
          ·      міжнародні проекти :
                                                                "Вони серед нас" (Україна - Польща),
                                                                "MATRA - Juice", "MATRA - KAП", 
                                                                "Привіт (Україна - Нідерланди),
                                                                "Непротоптана стежина"(арттерапія) (Україна - Польща)
          ·       науково-педагогічний експеримент Міністерства освіти та науки України «Соціальна адаптація та інтеграція дітей в суспільство дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку шляхом запровадження їх інклюзивного навчання» (2001-2007рр. та 2008-2013рр.)
          ·       українсько-канадський проект «Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні» (2008-2013рр.)
 

Ініціатором та провідником багатьох заходів з створення моделі навчального закладу з інклюзивною освітою стала лідерська команда школи, її підкомітети «Політика», «Загальна шкільна практика», «Загальна практика в класі».                                                                                                                                                                                                        


 

На фото: керівник лідерської команди – Некрасова І.Б.,    керівники підкомітетів – Пантюк Л.,  Бобрецька Г., Петрик І.




Мета  проекту:
-         формування політики у сфері освіти та соціальних послуг, яка спрямовуватиметься на розбудову інклюзивної моделі освіти в Україні.

Завдання  проекту:
·       здійснення необхідних змін у соціальній політиці, законодавчій та нормативно-правовій базі;
·       розробка та впровадження інклюзивної моделі освіти на рівні навчального закладу;
·       створення інклюзивного простору у громаді за місцем проживання дитини та формування позитивної громадської думки в цілому;
·       запровадження  процесів інклюзивного навчання, адаптація та модифікація змісту, форм і методів навчання.

Робочі зустрічі з координаторами проекту,
Всеукраїнський семінар «Як зробити школу інклюзивною», проведений на
базі школи(листопад 2010 року)

   
    

День школи у рамках Міжнародного семінару-практикуму 
«Актуальні проблеми інклюзивного навчання»

(жовтень 2011 року)

   
Підвищенню професійного рівня педагогів сприяло наукове консультування педагогів спеціалістами Інституту соціальної педагогіки НАПН України









Курси підвищення
кваліфікації
з питань інклюзії
для вчителів школи

 





Семінар-тренінг
"Шляхи вдосконалення    інклюзивного навчання” за Практичним посібником "Інклюзивна освіта”

Т. Лормана, Д. Деппелер, 
Д. Харві

 


Створення елементів доступності будівлі школи
      

   

Створення умов інклюзивного навчання дітей з особливими потребами

  • співпраця вчителів початкових класів з асистентами(адаптаці та модифікації навчально-виховного процесу;
  • корекція розвитку - індивідуальні заняття з практичним психологом;
  • формування соціальних умінь та навичок;
  • групові заняття з соціальним педагогом;
  • індивідуальні корекційно-розвиткові заняття з асистентами вчителя;
  • логопепедичні заняття;
  • індивідуальні корекційно-розвиткові заняття з сурдопедагогами; додаткові групові заняття з української мови та математики


Робота асистентів

      

Забезпечення процесів впровадження інклюзивного навчання, адаптація навчальних програм та планів, форм та методів роботи


Порівняно з 2008 роком, коли розпочався проект, збільшилася кількість дітей з особливими освітніми потребами: з 16 до 27 учнів, які навчаються у школі; змінився контингент вихованці з особливостями психофізичного розвитку: раніше здійснювалося навчали лише дітей зі зниженим слухом, з 2011 року школа приймає на навчання дітей з інтелектуальними порушеннями. У 2013/2014 навчальному році здійснюється інклюзивне навчання 3-х дітей з синдромом Дауна, 2-х з затримкою психічного розвитку, 1 учня з порушеннями опорно-рухового апарату, 1 – з тяжкими порушеннями мовлення, всього  - 26 дітей з ООП у 13-ти класах з інклюзивним навчанням, в тому числі у 4-х початкових класах. 
Організовані консультативно-педагогічні групи,  до їх складу яких входять класні керівники, вчителі-предметники, асистенти вчителів, логопед, практичний психолог, соціальний педагог, сурдопедагоги, батьки дітей з ООП, які розробляють та забезпечують виконання Індивідульних програм розвитку дітей з ООП.



Досвід роботи педколективу узагальнено:

  • Ø    методичні матеріали Посібника «Як зробити школу інклюзивною?», «Професійне співробітництво в інклюзивному навчальному закладі», ряду інших практичних посібників, виданих в рамках проекту;
  • Ø    методичні розробки вчителів, членів лідерської команди, надруковані  у журналі «Дефектологія. Особлива дитина: навчання та виховання» (№1, 2013 рік);
  • Ø    представлення трьох відеофільмів «Вони як усі» (2010 рік), «Школа, яка дарує надію» (2011 рік) та  «Різні можливості – рівні права» (2013 рік) на Інтернет-сайті проекту.


Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Корисні посилання

МОН України
Управління освіти
МНЦО м.Львова
ЛОIППО
ЛОДА

Biддiли освiти
  
Галицький РДА
  Залізничний РДА
  Личаківський РДА
  Франківський РДА
  Шевченківський РДА

Освітній портал Львівщини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Львів 

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz